|
Знак періоду Чехословацької Республіки (1918-1938) |
|
1930 рік - учасники мото- та авторалі Кошиці–Гуменне–Тур'ї Ремети–Поляна–Свалява–Мукачево–Берегово–Берегуйфалу–Кам'янське–Мукачево–Ужгород–Михайлівці–Сечовце–Кошиці біля Ратуші в Мукачеві. |
Мотобратство у селищі Солотвино Тячівського
району -
"Motobratstvo MCC" – утворено у 2007. На "Відкриття мотосезону" на одній з курортних баз на відомих
Солотвинських озерах збирається до 150
байкерів. У програмі зльоту мотопробіг по
курортних місцях Закарпаття.
|
2007 |
|
2008 |
|
2009 |
|
2010 |
|
2011 |
|
2012 |
Мукачево - клуб "
7-й легіон"
|
2010 |
|
2011 |
|
2012 |
|
2013 |
У тому, що закарпатські байкери звуть себе начебто лайливим словом,
самі вони не вбачають нічого лихого, адже насправді мається на увазі не
«покидьки», а «ті, кому доводилось падати з мотоцикла». Хоч на вулицях
справжніх байкерів можна зустріти не так часто, проте щоліта ось уже
сьомий рік поспіль неформальне об’єднання байкерів світу «
Падонкі»
збирає в обласному центрі сотні любителів швидкості на міжнародний
байкерський фестиваль «Music Bike Ukraine». Там для них виступають
відомі рок-гурти, як от «Арія», «Король і Шут», а найбільш видовищним є проїзд колони байкерів вулицями
Ужгорода.
На Закарпатті ця субкультура розвивається уже понад двадцять років. За
цей час наші байкери неодноразово пересідали на сучасніші потужніші
моделі мотоциклів. Відповідно щоби бути байкером не достатньо вдягтися
у шкіру й відростити бороду, а й мати можливість придбати і утримувати
сталевого коня.
Більшість закарпатських байкерів у миру серйозні люди й обіймають
відповідальні посади. Однак, коли пересідають на свого чоппера чи
кастома, одягають бандану та шкірянку з емблемами перетворюються на
справжніх господарів доріг.
|
2006 рік |
|
|
|
2007 рік |
|
2008 рік |
|
2009 рік |
|
|
2010 рік |
|
2011 |
|
2011 - ювілейний |
|
2012 - поїздка до Чорнобилю |
|
2012 |
|
2012 |
|
Ужгородський клуб "Red Bulls" |
|
2015 |
|
Пригоди
дніпропетровців в Європі: - ”Все хороше чомусь швидко закінчується. Два тижні пролетіли в шквалі
вражень. Без
особливого напрягу пройдено 7500 км по вельми відмінним від українських дорогах.
Україна – Польща – Словаччина – Австрія – Італія – Франція – Монако – Швейцарія - Німеччина - Австрія –
Угорщина ... і знову, з Закарпаття, бездоріжжя Україні ...” Детально тут |
Немає коментарів:
Дописати коментар