Значки, випущені до урочистостей з нагоди святкування десятої річниці існування профспілки залізничників в Ужгороді, які відбулися 5 липня 1930 року.
Напис чеською Desitileté trvání skupiny ”Unie” Užhorod, 5.07.1920 - 1930. Оригінал значка є на Faleros
Йдеться ймовірно, про Unie železničních zaměstnanců ČSR (Unie železničářů ČSR) – Спілку працівників залізниць Чехословацької Республіки.
o
На момент виникнення Чехословацької Республіки наявна мережа залізниць колишньої Австро-Угорщини, що існувала на території Закарпаття та Словаччини, була орієнтована на Будапешт, тобто в південному напрямку. Нова держава натомість була витягнутою зі сходу на захід і єдиною залізницею, що пов’язувала Підкарпатську Русь з Прагою і Братиславою, була гілка, що проходила вздовж нестабільного кордону з Угорщиною від словацької станції Міхаляни (Michalány) через Нове Место под Сяторем (Nové Město pod Šiatorem. Зараз словацька частина міста має назву Словенське Нове Место, а угорська – Шаторальяуйхей (Sátoraljaújhely) до Чопа. Тому негайно були вжиті заходи щодо створення більш безпечного маршруту до Закарпаття. Вже 7 січня 1920 року було розпочато будівництво магістралі від словацької станції Бановце, що неподалік Міхаловець, через села Вояни і Минай до Ужгороду.
Інші "залізничні" значки Закарпаття є тут.
Напис чеською Desitileté trvání skupiny ”Unie” Užhorod, 5.07.1920 - 1930. Оригінал значка є на Faleros
Йдеться ймовірно, про Unie železničních zaměstnanců ČSR (Unie železničářů ČSR) – Спілку працівників залізниць Чехословацької Республіки.
Jednota zam. Čs. žel. Slovenska a Podk. Rus 1919-1929 |
o
На момент виникнення Чехословацької Республіки наявна мережа залізниць колишньої Австро-Угорщини, що існувала на території Закарпаття та Словаччини, була орієнтована на Будапешт, тобто в південному напрямку. Нова держава натомість була витягнутою зі сходу на захід і єдиною залізницею, що пов’язувала Підкарпатську Русь з Прагою і Братиславою, була гілка, що проходила вздовж нестабільного кордону з Угорщиною від словацької станції Міхаляни (Michalány) через Нове Место под Сяторем (Nové Město pod Šiatorem. Зараз словацька частина міста має назву Словенське Нове Место, а угорська – Шаторальяуйхей (Sátoraljaújhely) до Чопа. Тому негайно були вжиті заходи щодо створення більш безпечного маршруту до Закарпаття. Вже 7 січня 1920 року було розпочато будівництво магістралі від словацької станції Бановце, що неподалік Міхаловець, через села Вояни і Минай до Ужгороду.
Інші "залізничні" значки Закарпаття є тут.
Немає коментарів:
Дописати коментар